אסירות תודה

אסירות תודה – הכרת תודה ישנה הבחנה קלה בין אסירות תודה לבין הכרת תודה. שניהם מדברים על תחושה טובה שאנחנו חשים עם עצמנו אחרי תקופת ניקיון. תחושה שלא חווינו הרבה זמן. חייו של מכור בדרך כלל מאופיינים בתחושות שליליות גם כשהוא מתנקה אם הוא לא עובד את 12 הצעדים ותוכנית של שינוי הוא פשוט נקי וסובל.
אסירות תודה – זו הרגשה פנימית של אושר ורוגע הכרת תודה – זה הפועל היוצא של תחושת האסירות תודה הכרת תודה זה לא סתם הרגשה אלה פעולה שאנחנו נוקטים בעקבות תחושת האושר. הכרת תודה זה הרגשה שמגובה בפעולות.
אני יכול להיות אסיר תודה לאמא שלי שעזרה לי, אך אני לא נוקף אצבע כדי לעזור לה בחזרה אני רק נהנה ממה שקיבלתי. הכרת תודה לעומת זאת, באה לידי ביטוי בעזרה ותמיכה שאני מחזיר לאמא שלי על כך שהיא עזרה ולא הפקירה אותי ברגעים קשים.

גמילה-מסמים

אני אסיר תודה לחונך שלי שמקשיב לי ,אך מה אני עושה בכדי להחזיר לחונך על העזרה והתמיכה.
אני אסיר תודה לאלהים על היום הנקי, אך מה אני עושה למען אלהים והזולת.
אם המכור יתבונן טוב על מסכת חייו הוא יגלה שלא אחת אלהים הציל אותו ועשה לו ניסים ומופתים. רק המכור סובל מעיוורון רוחני ומנטלי הוא לא רואה את כל הטוב שיש בחייו ואת השליחים של אלהים שכל פעם מזהירים אותו מפני התהום. המכור כמו רובוט שלא מתוכנת היטב ולא פועל לפי הוראות יצרן אחד שנשתבשה עליו דעתו.
כשהמכור יצלול פנימה בכנות הוא יגלה כמה חולה הוא וכמה תיקון הוא צריך לעשות בחייו.
האסירות תודה הגדולה היא על כך שניתנה לנו הזכות להכיר את התוכנית ואת האנשים הטובים בדרך שהיו שם בשבילנו. האסירות תודה בא לידי ביטוי בנתינה לאחרים.

זה לא קל!

אנחנו מבינים אתכם. מאות מכורים שנגמלו בדרך מהירה, יעילה וממוקדת עברו אצלנו. והם היו בדיוק באותו המצב. אנחנו כאן לתת את ההכוונה הראשונית לגמרי ללא עלות כדי שתדעו מה לעשות עכשיו כדי להחזיר את החיים למסלול הנכון.

מאמרים שלנו

מרכז-גמילה-מסמים-ואלכוהול

מרכז גמילה מסמים ואלכוהול

מרכז גמילה מסמים ואלכוהול לפעמים נדמה שבעולם בו אנחנו חיים כולם מכורים למשהו – לבן או לבת הזוג, לקנויות או לגלישה באינטרנט. למעשה לא כל

קרא עוד »
מרכז-גמילה-מסמים

מרכז גמילה מסמים

מרכז גמילה מסמים משחר ההיסטוריה היו התמכרויות של אנשים לחומרים שונים. אם בעבר צריכה של סמים קשים כמו קוקאין או מורפיום הייתה חוקית – הרי

קרא עוד »
מרכז-גמילה-מאלכוהול

מרכז גמילה מאלכוהול

מרכז גמילה מאלכוהול התמכרות לאלכוהול אולי לא נחשבת להתמכרות קשה כמו התמכרות לסמים, אך היא עשויה להיות לא פחות מסוכנת ולפגוע קשות בחייו של המכור

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *