גמילה מהתמכרויות

גמילה מהתמכרויות היא פעולה שמגיעה לאחר הבנה שהאדם מכור לצורך התנהגותי מסויים או לחומר מסויים הגורמים לו להרגיש טוב לכמה רגעים.
לכל אחד מאיתנו יש אתגרים שאנו עוברים בחיים, יש מקרים שאינם קלים בחיים ולחלקנו יש משפחה תומכת וחברים תומכים או כח רצון איתן.
וישנם כאלה שפונים לפתרונות אחרים כמו סמים קלים, סמים קשים.
גמילה מהתמכרויות אלו לאחר מכן יכולה להיות קשה ומצריכה אורך רוח לקראת מסע הגמילה.
ההבנה שיש דברים חשובים הרבה יותר מסמים או צורך בהתנהגות מענגת.


לייעוץ ראשוני ללא עלות

גמילה-מסמים
גמילה מהתמכרויות ולמה היא תהליך לא קל?

התמכרויות לסמים, התמכרות לאלכוהול או התמכרות להימורים גוררות אחריהן מצבים מורכבים הרבה יותר.על מנת להקל את התהליך של הגמילה פונים למרכז גמילה מהתמכרויות.
גמילה מורכבת ומצריכה ייעוץ ובדיקת סטטוס בצורה קפדנית ומקצועית.
מרכז גמילה "סטפס", נותן כח לצלוח את תהליך הגמילה.
גמילה מהתמכרויות בסטפס מתחיל בהבנת המכור, הבנה של מצבו, של תהליכי המחשבה שלו, של הנקודות הרגישות אצל המכור הגורמות לו להרגיש צורך להתמכר לאותה התנהגות או התמכרות לחומר מסויים.
מרכז גמילה סטפס מגיע עם זווית שונה, המביאה פתרון עניייני ומקצועי.
בנוסף לאנשי המקצוע המלווים – תהליך הגמילה נעשה מכל מקום וניתן לבצע את תהליך הגמילה בביתו של המכור בצורה עניינית ומעשית, כל מקרה לגופו.
בנוסף, יש מענה אישי לאותו מכור. גמילה מהתמכרויות מתחילה בהבנה של המכור ולכן גמילה מהתמכרויות דרך סטפס מתחילה בייעוץ וליווי של מתי סמיונוב – מכור לשעבר, היודע לגשת למכור ללב ולמחשבה.
גמילה הינה פעולה מתמשכת לניתוק החומר הממכר או ההתנהגות הממכרת מהאדם המכור. גמילה מתבצעת על גמילה מסמים קלים או קשים – חומר פסיכוטי המשפיע על הגוף בצורה ישירה ועל ידי כך, מעוותים את חשיבתו ההגיונית ושמים את האדם המכור בנקודה מסוכנת הן מהפאן ההתנהגותי והן מהפאן הבריאותי.
התמכרות לסמים מתרחשת כאשר האדם המכור אינו מעוניין להתמודד מול אותן בעיות אשר חווה ומעדיף לברוח לרגעי עונג שישכיחו ממנו את הבעיות. התמכרות לסמים הינה התמכרות מסוכנת היכולה לגרום לסכנות פיזיות ונפשיות הן למכור והן לסביבתו.
כמו כן, התמכרות לאלכוהול גם כן מאפשרת תחושת עונג רגעי, שינוי אווירה ומצב של שמחה.
צריכה של משקאות אלכוהוליים בצורה שיטתית ובאופן יומיומי – מסכן את מצבו הפיזי של האדם המכור ומבצו הנפשי בהתאם. גמילות שונות הנוגעות לאלכוהול הינה גמילה המצריכה בקרה יומיומית ותמיכה של אנשים מקצועיים.
גמילה מהימורים הינה גמילה מהתמכרויות של הימורים,התמכרות לרגע של הזכייה.
בחובה התמכרות זו הינה התמכרות מסוכנת המציבה את האדם בלחצים נפשיים עצומים ועלולה לגרום להפסדים כספיים עצומים.
גמילה מהתמכרויות כגון זו מצריכה ליווי אישי ומנטלי בעיקרה.
ההתמכרות לכל חומר או התנהגות, הינו מצב המצריך הסתכלות פנימית. ישנם שלושה גורמים מרכזיים הגורמים למצב התמכרות להתרחש:

  1. גנטיקה
  2. השפעה סביבתית
  3. מקרי עבר אשר עוקבים אחר המכור

מרכז גמילה מהתמכרויות תפקידו לקחת באופן אינדיבידואלי כל מכור ולהביט לעולמו הפנימי ולהבין מהי הבעיה המרכזית איתה מתמודד המכור. בדרך כלל, רוב הבעיות נובעות ממקרה ילדות, אשר רודף את אותו מכור בתת מודע וגורם לו אי שקט. דרך הסם או ההתנהגות – מוצא מפלט רגעי.
מרכז גמילה סטפס יידע לתת את המענה האישי לכל מכור, להבין את הלך החשיבה שלו, ולהתאים לו את הטיפול ההוליסטי והמקצועי המתאים.

גמילה-מסמים - 1

גמילה מהתמכרויות – גמילה מאלכוהול

גמילה מאלכוהול הולכת ונעשית נפוצה יותר ויותר היות ומספר המכורים המשתמשים באלכוהול גדל בכל ביום, ויותר מכך – גיל המכורים לאלכוהול הולך ויורד. צריכת אלכוהול מסוכנת מאד לבריאות מבחינה פיזית ומבחינה נפשית.


גמילה מאלכוהול

גמילה מהתמכרויות​ – גמילה מהימורים

התמכרות להימורים מוכרת כהפרעה נפשית ואף מופיעה בחמישייה הראשונה ברשימה של הפרעות נפשיות.
גמילה מהימורים מקבלת נופך אחר לאחר ההבנה של סטטיסטיקה זו.
בדומה להתמכרות לסמים קשים, התמכרות להימורים היא פעולה המשחררת כמות נכבדת של דופמין למוח. הפרעה אמיתית ומחלה במח לכל דבר ועניין.
לכן, גמילה מהימורים הינה מהותית שתתבצע על ידי צוות מקצועי אשר צבר ניסיון.


גמילה מהימורים

גמילה מהתמכרויות זה לא קל!

אנחנו מבינים אתכם. מאות מכורים שנגמלו בדרך מהירה, יעילה וממוקדת עברו אצלנו. והם היו בדיוק באותו המצב. אנחנו כאן לתת את ההכוונה הראשונית לגמרי ללא עלות כדי שתדעו מה לעשות עכשיו כדי להחזיר את החיים למסלול הנכון.

איזה התמכרויות יש?

גמילה-מסמים 10

גמילה מסמים

גמילה-מסמים 12

גמילה מתרופות

מילה-מסמים-13

גמילה מאלכוהול

גמילה מסמים - 6

גמילה מהימורים

מאמרים שלנו