גמילה מסמים לנוער

טיפול בנוער בסיכון – להתמודד עם המציאות המורכבת בהצלחה

גמילה מסמים לנוער – גיל ההתבגרות מביע עמו יתרונות רבים. הרי זהו השלב בו אנו מתחילים להרגיש כמו "גדולים", לגלות מידע חדש – ולעצב את העולם שלנו בהתאם לכך. עם זאת, לצד הגילויים המרעישים והמסעירים, חשוב להדגיש כי חתך אוכלוסייה זה, הנע הדרך כלל בין הגילאים 12-18, עדיין זוכה לפריבילגיות של הילדות – ואין זו הפתעה. הרי המוח של בני הנוער עדיין לא התפתח במלואו.
כך, לאור השינויים הפיזיים וההורמונליים, לצד גיבוש הזהות העצמית, נדמה כי שלב זה יכול להוביל לכדי התנסויות בעלות השלכות הרסניות. כמו כן, ובמקביל לכך, נדמה כי רבים מהם מתמודדים עם מצב משפחתי מורכב, חשיפה להזנחה ולסביבה עבריינית וכן הלאה. היבטים אלו, ללא ספק, לשאת בהשלכות רבות: החל מהתמכרויות לגורמים חיצוניים, היעדרות ממושכת מהבית, נשירה מהלימודים ועד התנהגות מדאיגה אחרת.
כך או כך, כדי לטפל בדפוס ההתנהגות כמו גם בתסמינים ובנסיבות שהובילו למצב זה מלכתחילה, יש להתעניין בכל הנוגע אל טיפול בנוער בסיכון; בין אם מדובר בטיפול רגשי, משפחתי או אחר.


להזמנת הרצאה

גמילה-מסמים

לטפל בנוער בסיכון – לוקחים אחריות על החיים ומגשימים את כל החלומות

אם אתם מכירים אירוע של בני נוער שנמצאים בסיכון מסיבה כזו או אחרת, ורוצים להעניק להם את הסיוע המקצועי הטוב ביותר, ניתן ורצוי לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת סטפס. אנו נוכל לתת את הטיפול הנכון ביותר לכל מקרה פרטנית, ובה בעת לשמור על סביבה דיסקרטית ומכילה לטובת מצבו הנפשי של המטופל.

ניתן לעבור סדנא תהליכית עם הנערים בת 5 עד 10 מפגשים.

1.שייכות – מי אני
2. גבולות אישיים וסביבתיים
3.לחץ חברתי
4.אלכוהול,סמים,הימורים
5.התמדה הקשבה ועשייה
6. לקבל את האחר
7.מסכים מדיה ואינטרנט
8. לימודים כפלטפורמה להצחלחה בחיים
9.עזרה וערבות הדדית
10. החלומות שלי

 


להזמנת הרצאה

זה לא קל!

אנחנו מבינים אתכם. מאות מכורים שנגמלו בדרך מהירה, יעילה וממוקדת עברו אצלנו. והם היו בדיוק באותו המצב. אנחנו כאן לתת את ההכוונה הראשונית לגמרי ללא עלות כדי שתדעו מה לעשות עכשיו כדי להחזיר את החיים למסלול הנכון.

מאמרים שלנו